Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetési és szállítási feltételek

Szállítási és fizetési feltételek

A lotuscleaning.hu webáruházban megrendelt termékeket különböző módon veheted át, melyről az alábbiakban tájékoztatunk. A csomagot 18.000 Ft feletti rendelés esetén INGYENESEN házhoz szállítjuk.

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK

Magyar Posta (MPL) által házhoz szállítás az ország egész területén

GLS által házhoz szállítás az ország egész területén

 

FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

Rendeléskor bankkártyával/utánvéttel/banki átutalással

Kiszállításkor készpénzzel vagy bankkártyával a futárnál

SZÁLLÍTÁSI IDŐ

A megrendelés visszaigazolásától számított 1-3 munkanapon belül (a csomag átadása után általában 1 munkanapon belül) logisztikai partnerünk házhoz szállítja.

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS DÍJA

18.000 Ft-os kosárérték felett/ egyedi promócióban szereplő csomagok szállítása INGYENES

18.000 Ft-os kosárérték alatt a GLS házhozszállítása díja: 1.500 Ft (bankkártyás és átutalás fizetés esetén, utánvétes fizetés költsége 300 Ft)

18.000 Ft-os kosárérték alatt a GLS csomagautomata díja: 1.300 Ft (bankkártyás és átutalás fizetés esetén, utánvétes fizetés költsége 300 Ft)

18.000 Ft-os kosárérték alatt a GLS csomagpont díja: 1.300 Ft (bankkártyás és átutalás fizetés esetén, utánvétes fizetés költsége 300 Ft)

18.000 Ft-os kosárérték alatt az MPL házhozszállítása díja: 1.990 Ft (bankkártyás és átutalás fizetés esetén, utánvétes fizetés költsége 300 Ft)

 

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK A SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATBAN:

Az átvétel időpontjáról és részleteiről a futárszolgálat SMS-ben küld tájékoztatást. A házhoz szállítás jellemzően reggel 8 és délután 17 óra között történik, ezért kérünk, olyan címet adj meg, ahol ebben az időszakban át tudod venni a csomagot.

Sikertelen kézbesítés esetén új időpontban (jellemzően másnap) a futárszolgálat újra megpróbálja átadni a küldeményt. Kérjük, hogy adataidat a gyors és precíz kiszállítás érdekében pontosan add meg.

Ha elakadtál a megrendelésben, vagy speciális igényeid vannak, kérünk lépj velünk kapcsolatba telefonon (+36 70 679 9991) vagy e-mailben (info@lotuscleaning.eu). Ügyfélszolgálatunk mindenben esetben rendelkezésedre áll.

A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés bruttó értéke meghaladja a 18.000,- HUF értékét. A díjmentes házhozszállítás kizárólag Magyarország területére érvényes. A Szolgáltató 18.000,- HUF alatti kosárérték alatt nem vállal ingyen házhozszállítást. Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a kosárérték szempontjából külön kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására azonban már nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít Ügyfélnek a kiszállítási időpont megválasztására, amely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni.

A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.

Az Ügyfél a Szolgáltató által biztosított fizetési módokról, illetve átvételi lehetőségekről a szállítási és fizetési mód részeknél tájékozódhat.

Számla: Szolgáltató az Ügyfél részére a kifizetés igazolására, a megrendelés elküldését követően számlát állíthat ki az Ügyfél által megadott email címére. Az ÁSZF elfogadását követően az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató elektronikus számlát állítson ki. Jelen hozzájárulás visszavonására az Lotus CNF Kft. Ügyfélszolgálatához intézett egyértelmű beleegyezés visszavonására irányuló nyilatkozattal van lehetőség.

A termék átvételekor (bármely üzletben, átvételi Ponton történő átvétel, kiszállítás során a futártól történő átvétel stb.) a Szolgáltató az Ügyfél részére a vásárlás igazolására, papíralapú számlát, nyugtát ad.

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az BIG FISH Payment Services Kft. fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet

bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank

a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

9) Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén:

a) a reklamáció benyújtásának módja és feltételei, beleértve az online vitarendezési

platformra mutató link az EU 524/2013 rendelet szerint

(https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false)

b) az áruvisszavét jogcímei és lehetőségei

c) az árucsere módja és feltételei

d) a kártyabirtokos kártalanításának módja és feltételei