Leírás és Paraméterek
A termékről:
Letömíti a lapos gumit és ismét felfújja. A javítás után csak mérsékelt sebességgel szabad folytatni az utat, és a legközelebbi lehetőségnél meg kell javítani vagy ki kell cserélni a gumiabroncsot. Minden belsős vagy belső nélküli gumiabroncs típushoz. Szakadt belső esetén, ha a gumiabroncs lecsúszott a keréktárcsáról vagy ha a köpenye oldalt felhasadt, nem alkalmazható!
Technikai adatok:
- Bázis: kaucsukoldat
- Szín/megjelenés: sárga
- Illat: jellegzetes
- Viszkozitás 40 oC-on: n. a.
- Tárolhatóság: 30 hónap zárt csomagolásban
- Sűrűség: 0,795-0,79 g/cm3
- Hajtógáz: DME, bután
- Lobbanáspont: -41 oC
Forgalmazott kiszerelések:
300 ml-es doboz spray
Használati útmutató
FIGYELEM: A benne lévő oldószer tönkreteheti a gumiabroncsban található abroncsnyomás-ellenőrző rendszert!
Felhasználási területek:
Bármilyen méretű tömlős és tömlő nélküli gumiabroncsok defektjének gyors elhárítására.
Alkalmazás:
Állítsuk a kerékszelepet fél felni magasságra és engedjük ki a maradék levegőt is. Lehetőleg távolítsuk el a defektet okozó tárgyat (pl. szeg). Jól rázzuk fel a dobos tartalmát. Hidegben melegítsük elő! Csavarozzuk az összekötő elemet a kerékszelepre. A dobozt függőlegesen tartva fújjuk a sprayt a tömlőbe ill. abroncsba. Megjegyzés: A termék optimális eloszlása érdekében azonnal indítsuk el az autót és haladjunk 10-15 km/h sebességgel. Rövid időn belül ellenőrizzük a keréknyomást, majd keressünk fel egy szerelőműhelyt.